Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Elisabeth Björkman - 29 mars 2008 19:13

Idag har det storstädats här hemma. Husse och matte dammsög, skurade och skrubbade. Rätt som det var tittade de på mig med en konstig blick.

Husse sade något om att jag såg ut som en smutsgris???!!!

Nähe ni, nu får ni väl ge er - jag tänker inte ingå i någon storstädning!!  Jag är fin som jag är och jag får fukteksem av vatten!!!  Det vet ni ju... 
Hm, jag saknar visst pondus för jag fick inte vara med och bestämma. Det var bara till att kliva in i duschen. Det verkar vara något som går just  nu, såg att det är flera bloggvänner som har blivit utsatta för samma hemska tortyr! Var finns protestlistan så jag kan sätta mitt tassavtryck på den?


Grrr....


 Dumma husse!!! Nu ligger han på minus!!


Inte nog med duschen, husse plockade fram fönen också!!! Pinsamt, man ser ju ut som jag vet inte vad i pälsen efter denna behandling.

Slapp dock schampoo, alltid något..


Ja, jag kanske lika bra att jag blir ordentligt torr. Så här illa såg jag ut förra sommaren när jag hade fått fukteksemet..


Av Elisabeth Björkman - 29 mars 2008 15:48

Tyvärr blev min tilltänkta date inställd pga lite olyckliga omständigheter.

Jag blev väldigt ledsen, men eftersom jag lever i nuet gick det snabbt över då jag under promenaden fick en ny, oväntad date på min förmiddagspromenad. Hon heter Whilma och är 3 år. Skulle tro att det här en tjej som en viss svart blandisbyracka kan tänkas finna väldigt intressant:) Men som ni ser så har hon bara ögonen för mig!!

Av Elisabeth Björkman - 29 mars 2008 15:42

Vi ligger efter lite i bloggandet jag och matte.  Fredagkväll var vi och hälsade på hos Lillen och Tessan och matte dunkade i säng så fort vi kom hem så då blev det inget bloggande.Vi försöker komma i kapp i dag istället.


Lillen sade att jag jag fick vara i soffan så jag passade på att provligga den en liten stund. Den var väldigt bekväm, men det blev lite varmt efter ett tag och då hoppade jag ner.







Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards