Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Elisabeth Björkman - 18 mars 2008 20:43

Malte och Snokis kanske tycker bättre om "bättre begagnade" leksaker i "bruksskick" ? Jag byter gärna leksakslåda med er! Min ser inte något rolig ut alls just nu tycker jag..

Då ska vi se vad vi har här.. En liten blå bläckfisk utan armar (det tog mig 10 sek att plocka av alla armarna, det var kul!) En freesby med hål  (seglar inte så bra längre), en Molle (mager, med endast ett öra och utan ögon, bytes dock ej), en gris utan huvud (dålig kvalitet på grejerna nu för tiden), bollarna och den grå pipgrisen tillhör favoriterna, apporterna kan jag över huvudtaget inte förstå vad de gör i min LEKSAKSlåda.. får gärna försvinna, men matte envisas med att de är väldigt roliga saker...


Av Elisabeth Björkman - 18 mars 2008 20:19

när någon i familjen kommer hem. Då hämtar jag en sko och springer runt i cirklar med den och vill ha massor av uppmärksamhet.

Av Elisabeth Björkman - 18 mars 2008 20:14

Husse kom hem idag och berättade att han "måste" åka bort pga jobbet i några dagar. Till Athen.. så tråkigt det låter.  Det betyder att jag inte får några sena långpromenader som jag brukar. Matte går inga långpromenader när det har blivit mörkt. Det betyder också att jag blir avsläppt på dagis i samma sekund som de öppnar på morgonen, kl 07.00 Hutlöst tidigt för morgontrötta mig. Lite sur är jag.. kanske husse köper något roligt med sig som plåster på såren? Har jag tur hinner han komma hem tills det är dags för mig att leta påskägg på lördag, kanske det finns grekiska grisöron i påskägget då??



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards