Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Elisabeth Björkman - 25 mars 2008 21:57

Idag är det våffeldagen uppmärksammade lillhusse Tobias oss andra på. Så när jag kom hem från kvällspromenaden luktade det nygräddade våfflor. Tror ni jag fick smaka? Inte en gnutta, snyft. Matte behöver definitiv inte några fler kalorier från den där grädden, jag däremot som är så mager skulle må bra av en liten klick.. 


Av Elisabeth Björkman - 25 mars 2008 20:12

En alldelses vanlig vardag. Dagis var lite extra roligt idag för Nalle var där så vi busade en del. På väg hem stannade matte på Ågestabron och förundrades över isstjärnorna som hade bildats på isen.
Tog igen mig ett tag när jag kom hem sedan blev jag instoppad i bilen. Trodde det var något kul på gång, men icke! Lurad! Husse och matte skulle bara åka och hämta en säng. Jag fick inte ens kliva ur när de lastade på den på släpet. Såg att de som bodde där hade katt, för att visa mitt missnöje började jag skälla på den. Något kul måste man ju få ha?? Det  tog 2 sek så stoppade matte in huvudet i bilen och blängde på mig med arga blicken och sade åt mig att vara tyst och lägga mig ner. Suck, inget kul får man ha..

Väl hemma igen så blev det lite bättre. Husse plockade fram kvällspromenadsakerna. Då blev jag genast på bättre humör, så medan matte sitter hemma och bloggar så är jag ute på kvällstur.


Hörs imorgon igen alla bloggvänner!


Matte råkade ha kameran i väskan när hon kom från jobbet så här får ni se några bilder på isstjärnorna.


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards