Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Elisabeth Björkman - 1 mars 2008 11:28

...tyckte matte och ville inte alls gå ut (håller med Sigge). Hon försökte övertyga husse om att han borde gå ut eftersom han har en sådan bra regnjacka som man håller sig torr i (vilket inte matte har).  Husse, som är morgon- (förmiddags)trött påpekade att det gick alldeles utmärkt för matte att låna hans regnjacka.  Själv har jag inte så mycket emot regnet så länge det inte ösregnar, även om det är trevligare när det är som igår när jag kan ligga ute på verandan i solskenet hela dagen.

Hur som helst, ut kom vi i regnet. Vi gick bort till min spårskog, matte trodde att det skulle regna mindre långt inne i skogen. Väl där band matte fast mig vid ett träd, hon sade något om att hon inte litade på att jag satt kvar på samma ställe medan hon gick ett spår till mig. Vadå? Hur kul är det att sitta där ensam i regnet?  När matte hade kommit 100 meter bort kom hon rakt på rådjursfamiljen som bor där. De blev skrämda och kom springande åt mitt håll!! Behöver jag säga att jag och matte hade lite delade uppfattningar om hur bra det var att jag satt fastbunden i trädet?

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards