Direktlänk till inlägg 3 april 2008

Prinsessbesöket!

Av Elisabeth Björkman - 3 april 2008 18:33

Så kom dom då äntligen, mina små prinsessor! De var precis lika söta och goa som jag hade föreställt mig! Det blev ett kort men intensivt besök men husse och matte hann få sig en kopp kaffe innan de åkte vidare.


De hade paket med sig till mig.. tackar, tackar!


 Så klart jag hade paket till dom också!
(avledande manöver för att få kolla läget i lugn och ro, smart, eller hur?)


 Molly tajmade besöket bra med att vara i början av "lukta gott" perioden!
Nu tror jag att jag vet vad som menas med att "sväva på rosa moln".


Det har sina fördelar med att vara stor -
perfekt noshöjd utan att anstränga sig!


 Fotograferade tillsammans på trappen



Väl inne undersökte de min leksakslåda...


 Deras matte sade att min matskål måste ställas undan.. lite snålt eller hur?
Jag hade gärna delat med mig.. Inget snack om att de visste var den var gömd i allafall.


Jag luktade nog inte så tokigt jag heller trots förra veckans dusch..


Här smaskar jag i mig delar av min present..

 Oj vad tiden går fort när man har trevligt! Helt plötsligt var det dags för dem att åka hem. Hoppas att de snart kommer och hälsar på igen!


 
 
Basta & Fixas matte

Basta & Fixas matte

3 april 2008 19:08

Ja att ni haft trevligt råder ju ingen tvekan om .........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

3 april 2008 19:12

Funderar på om jag ska kommentera eller om jag har tallkottar i öronen och somnade framför datorn så jag varken ser eller hör.
Men ok, du har en del kvar att lära i raggandets svåra konst.
Just nu är jag ju ganska upptagen med alla murklor i skogen men framöver borde jag kunna ordna en kurs

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sigge igen

3 april 2008 19:44

Det är min korkade matte som bestämt att murklorna ska torkas. Hade jag fått bestämma så hade de blivit murkelsås och hällda på mitt torrfoder omgående!
För övrigt........ varför grävde du ner benet? Såna ska ätas upp snabbt!

 
Ingen bild

molle

3 april 2008 20:32

OjOj jag somnade visst oxå till lite,, men för övrigt skötte du dej väl okey....
du benet kan du ju alltid skicka till mej om du inte vill ha det.. inga problem jag tar det.

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

3 april 2008 22:54

vad trevligt du ser ut att ha haft idag!
Matte låter hälsa att det är kanonkul med sök, det är vår första kurs vi går men planerar en fortsättningskurs nu till sommaren då vi fastnat totalt för söket eftersom det är en social träningsgren som ändå kräver en del av hunden. Voff!/timse

http://timsevimse.blogg.se

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

4 april 2008 00:04

Vill bara säga ett jättestort tack till Sacco och hans snälla matte som lät oss komma och hälsa på idag. Har ni vägarna förbi oss någon gång så är ni hjärtligt välkomna.
Matte orkar inte greja med några bilder ikväll för vi är sååå trötta.
Natti, natti från Cavvetjejerna med matte & husse

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Bella

Bella

4 april 2008 10:29

Hej Sacco.
Jag har ju läst så mycket om dig på cavvetjejjernas sida så jag måste ju in och kolla förståss. O jaaaa, jag förstår att deras hjärtan klappar lite extra.....För du är ju sååå snygg. Jag fyller snart 1 år och jag har hört nåt om födelesdagspresent av matte. Jag hoppas att hon har hittat på nåt kul till mig gärna ett grisöra eller nåt det är gott. Men gräva ner det....nja jag vill ju tugga nu!
Vilken gentleman du är låta brudarna leka med dina grejor..fast de är klart snygga luktagott tjejjer är nog svårt att motstå.....

Puss på nosen
Bella

http://orvegard.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

4 april 2008 12:46

Men Sacco!!!!
Jag läste hos brudarna innan jag gick till skogen. Sen har jag ägnat en lång skogsrunda åt att skratta åt dej. Du..............man går för sjutton inte och lägger sej när man har dambesök!
Nu tror jag att jag ska ta med mej matte så jag får gå till sjön och bada.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

4 april 2008 19:27

å va ni verkar haft det trevligt! kul me paket! vilken gentleman du va som lät dem nosa runt o kolla läget i lugn o ro!

 
Ingen bild

malte o snokas me matte

5 april 2008 11:20

har ni inte klivit upp än därborta i sthlm? här har vi både hunnit rymma o snorat i timmar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Björkman - 9 april 2010 21:58

Nyss var det sportlovsledigt och helt plötsligt var det dags för påsklovsledighet. Ledighet innebär att det står en massa aktiviteter på schemat. Som idag tex då vi mötte upp Petra, Tjejen och Arrak på morgonen för en promenad tillsammans....

Av Elisabeth Björkman - 27 mars 2010 17:37

Vi får börja med att utse oss själva till årets sämsta bloggare i avseendet att hålla bloggen uppdaterad.  Det beror på att matte fick en tokidé att plocka ut guldkornen bland Kims bilder från resan, det är bara 12.000 bilder att gå igenom. Med trådl...

Av Elisabeth Björkman - 21 februari 2010 18:41

..nä, inte på oss, men på snöandet. Man ska ju inte gnälla, men måste det vara så djäkla kallt och varför måste det komma mer snö?? Hela tomten är full av snöhögar och smala gångar och det finns ingenstans att lagra all snö som skottas bort. Att prom...

Av Elisabeth Björkman - 14 februari 2010 10:59

Som vi nämnt tidigare så har matte aldrig provat långfärdsskidor tidigare i sitt drygt 40 åriga liv. Någon gång skall ju bli den första, så imorse vid 07.30 tiden plockade matte fram långfärdsskidorna som hon införskaffade på loppis för en 100-lapp f...

Av Elisabeth Björkman - 30 januari 2010 12:06

Dagen började med att matte chockartat tittade på termometern som visade 21 grader, plus inne och minus ute. Är det möjligen en ny istid på gång?? Hua, matte fick ingen störrre lust att gå på långpromenad med mig efter det. Nu spelar det ju inte någo...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards