Alla inlägg den 16 april 2008

Av Elisabeth Björkman - 16 april 2008 21:17

Vår lilla blogg som var tänkt som en liten dagbok om Saccos vardag har börjat få så många läsare. Många och många, allting är relativt, men betydlig fler än jag känner är här och hälsar på. Det vore otroligt roligt att veta vilka ni är och hur ni har hittat hit. Det är bara en handfulll som lämnar tassavtyck efter sig.. Jag är så nyfiken.. Det vore kul om DU gör ett val i omröstningen här till höger och kanske till och med lämnar ett litet, litet tassavtryck här efter dig.. //Elisabeth

Av Elisabeth Björkman - 16 april 2008 21:03

Matte tycker jag ser trött ut. Hon tror inte jag har hunnit vila ut ordentligt efter helgens aktiviteter. Matte säger att jag ofta är trött på måndagar, det kanske stämmer.I går, tisdag,  var det full fart på dagis, dessutom var Nalle (min bästa kompis) där också.  När jag kom hem igår var det lydnadsträning  så min långa kvällspromenad med husse blev begränsad till en kissrunda. Kändes ganska skönt uppriktigt sagt.

Idag, onsdag,  har jag varit på Gubbängsfältet i flera timmar med dagisets alla 9 hundar. Dessutom var persoalen från hela avdelningen (inte bara dagispersonalen och deltagarna alltså) där och spelade brännboll och grillade korv. Personalen skvallrade för matte att jag tyckte att korven luktade väldigt gott. Om jag fick smaka eller inte vill jag inte berätta för matte, det får förbli min lilla hemlighet...

zzzzzz.. jag försöker nog smita undan långpromenaden med husse ikväll också. Måste spara på krafterna för imorgon kväll ska jag träffa Tjejen..


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards