Alla inlägg den 19 april 2008

Av Elisabeth Björkman - 19 april 2008 20:14

Matte gjorde ett bra val idag. Jag fick högre prioritet än städdagen. Tack snälla matte! Därmed blev det en långpromenad i skogarna runt Ågestasjön.

På vägen dit blev det lite lydnadsträning över ängarna. Matte har bekymmer nu.. Nu måste bollen vara gömd för om jag TROR att den är framme så lämnar jag "stående" positionen. Matte ångrar att hon har anmält oss till tävlingen..

Här kommer lite bilder från promenaden.


Ett litet uppletande blev startskottet på promenaden


Den här såg vi under promenaden. Matte undrade om Stockholm har fått ett nytt alternativ, "luftlinjen?",  till tunnelbanans gröna linjen som är nedlagd ända till augusti.


Kommer jag till Sigge om jag följer den här markeringen?

 


Hittade en schysst pinne att lattja med


Den var väldigt rolig..


Matte och jag tog en paus i gröngräset sedan. Mysigt, bara picnicken som saknades. Ser ni, nästan som en sommaräng!


Av Elisabeth Björkman - 19 april 2008 20:05

Det känns som om våren äntligen är här och naturen har vaknat till liv..


Puss på dig! Vårkänslor i hästhagen!


Vackert par i fågelsjön


 ???
Bubbelvatten?


 Vårvind under vingarna


 Bävern är uppenbarligen rejält i farten

Av Elisabeth Björkman - 19 april 2008 09:05

Matte svär över tangentbordet, det hänger sig. Näst intill omöjligt att surfa runt och ännu värre att skriva kommentarer . Hinner inte reda ut problemet nu så vi hoppas husse kan hjälpa till så jag kan hälsa på hos er alla ikväll.

Idag ska vi på 40-års kalas på eftermiddagen, innan dess ska present inhandlas. Så är det städdag i föreningen här idag också . Undrar om de hinner med mig också?

Hua, det har tagit nästan en kvart att skriva dessa fjuttiga rader. Husse, matte behöver hjälp..


En bild från igår när jag testade vattnet - fortfarande kallt och otjänligt!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards