Alla inlägg den 8 april 2008

Av Elisabeth Björkman - 8 april 2008 20:40

Husse upplyste att jag har fått silverplatsen på någon bloggares "shitlist".

Det var ju förargligt att snava så där på mållinjen, en förstaplats hade ju suttit fint om man nu ändå ska rankas för sitt bloggande:)

Bloggförfattaren anser att "hundbloggar oavsett om hundarna skriver själva eller använder sig av spökskrivare" skrämmer honom.
http://www.naivproduktion.se/2007/06/topp-3-underli-underbara-bloggkoncept.html

Hoppsan, det var en lättskrämd karl, då har han inte sett mitt hajgrin när jag är förbannad. Funderar över varför han huvudtaget lägger energi på att läsa min blogg om den är så hemsk.


Inslaget är från förra sommaren så jag hoppas att han inte har varit här och hälsat på sedan dess.. Morr..

Som plåster på såren har vi en hedrande 40:e plats på bloggagratis.se för mest kommenterade bloggarna. Det är kul! Tack alla ni som lämnar kommentarer och naturligtvis ocskå till alla er som läser, men inte lämnar kommentarer. Eller rättare sagt tack till er som läser för att ni tycker att det är kul! Gillar man det inte behöver man inte göra sig besväret att titta in här fler gånger!


Grattis till Molle som innehar bronsplatsen på mest kommenterade bloggarna, Sigge på en 10:e plats, Malte och Snokis på 11:e och Cavvetjejerna på 23:e plats. Kul!! Tycker vi i alla fall:)


Av Elisabeth Björkman - 8 april 2008 20:24

I Stockholm har vi tråkväder idag, blåsigt, kallt och snöblandat regn. Inget roligt alls. Husse glömde lämna mitt koppel på dagis i morse så jag fick träna fotgående i 2 km på hemvägen idag. Inte nosa, inte lukta, gå precis vid mattes sida hela tiden..roligare promenader har man ju haft.


Fast en rolig sak har det ju hänt idag. Jag har fått en godisautomat. Tror att det måste vara det i alla fall. Den säger klick och sedan får jag godis. Har tränat många gånger nu. Samma sak hela tiden, klick och godis. Matte har köpt en stor påse så om det fortsätter så här så har jag några trevliga dagar framför mig. Man kan ju dock ana att det finns en baktanke med här. Känns lite för lätt att det bara ska regna godisar bara så där utan vidare...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards