Alla inlägg den 9 april 2008

Av Elisabeth Björkman - 9 april 2008 20:52

Nu på kvällen har matte och jag varit nere på klubben och tränat lydnad. Vi måste ju ligga i lite nu om vi ska tävla. Godisautomaten var med, det var ett väldigt klickande och godisutdelande, precis i min smak..


Efter träningspasset fick jag testa A-hindret på agilitybanan, det är alltid lika roligt. Vi körde även den där skojiga leken när matte sätter mig bakom ett plank och hon går och gömmer sig. Jag är ju så nyfiken så jag fuskar som vanligt men eftersom det är en lek så gör det ingenting tycker matte.


Imorgon kväll ska matte på en föreläsning med Memea Mohlin (som har skrivit en massa bra hundböcker) om hundars kroppspråk. Jätteintressant tycker matte! Så imorgon blir det nog inte tid för något bloggande.


Här hoppar jag..


Här försöker matte gå och gömma sig... jag tittar bara lite runt hörnet på högra sidan..


Fusk, säger matte och jag backar lite.. högst tillfälligt och tittar på vänstra sidan istället:) Lite mörka bilder, ser ni mig?





Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards