Alla inlägg den 10 april 2008

Av Elisabeth Björkman - 10 april 2008 23:05

Jag berättade förut att jag hade spanat in en schäfertik hos grannen. Idag var vi ute samtidigt så då kunde jag inte låta bli att presentera mig.
Det visade sig vara så att det var grannhunden Gustens mattes killes schäfertik (oj det blev långt och krångligt), har jag tur eller??
En schäfertik som granne!!! Kan det bli bättre?? Hon heter Shakira och är 3 år. Numera går jag bara och trallar på den låter ni vet med samma namn:)

Över till något helt annat. Länken till "Camilla" fungerar inte. Försökte hitta henne i andra blogginslag utan framgång. Så om Camilla tittar in igen, snälla lämna länken igen.

Kvällens föreläsning var för övrigt toppen. Men det får vi berätta mer om en annan dag.

Natti, natti!


Först kom Shakira över och hälsade på..


Sedan kom Gusten över (han hade inte så bråttom,  måste äta upp maten först som hans matte hade spridit ut i gräset hemma), som jag skrev tidigare är han en snäll och kul polare, men han är ju grabb...  Matte säger att han är det snällaste som går på fyra tassar..  Alltid lika glad, viftar på svansen och hela kroppen.

Här är vi tillsammans alla tre.





Av Elisabeth Björkman - 10 april 2008 17:00

Att matte tycker att jag var världens sötaste som valp visste jag sedan tidigare. Men att Härliga Hunds redaktion också tycker att jag var så söt som liten att jag skulle få en helsida i senast valpnumret var en trevlig överaskning. Jättekul! Om jag är söt kanske jag inte behöver vara så duktig på lydnadsplanen, tror ni matte köper det argumentet?


Det måste vara min lyckodag idag! Det hände en annan rolig sak här på eftermiddagen.. bilder och info kommer sent ikväll. Hinner tyvärr inte titta in och hälsa på er bloggvänner just nu, men jag tittar in och säger hej senare ikväll... matte ska iväg på den där föreläsningen nu..







 









 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards