Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Passivitetsträning

Av Elisabeth Björkman - 31 mars 2008 17:41

På gårdagens kurs fick vi veckans hemläxa - passivitet. Som den ambitiösa elev jag är kände jag mig starkt motiverad att börja träna nästa moment på direkten. Har fått några goda tips av Molle som sägs vara extremt duktig.


Jag övade hela eftermiddagen på verandan..


hela kvällen inomhus...


och hela natten på rygg i total passivitet...
Känner mig nu extremt vältränad i momentet och tror mig klara examen med ett MVG i slutbetyg.

 
 
Ingen bild

molle

31 mars 2008 19:09

Bra jobbat,, det ser riktigt bra ut.. bara att överföra till platsliggning osv...

 
Sigge

Sigge

31 mars 2008 19:30

Hm, jag träffade faktiskt två brudar idag!
Den gröna färgen badade jag bort i krokodilsjön.
Många av mina sjöar ligger långt inne i skogarna så jag hinner torka innan jag kommer till bilen De spm är nära går jag till.

http://http;//svamohunden.bloggagratis.se

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

31 mars 2008 19:53

Hallååå Sacco, det är bara vi som snosat oss hit via gemensamma bloggvänner. Fin blogg du har och vilka fina foton ...........
Passivitet det tränar vi på mattes jobb varje dag och vi är nog oxo ganska bra på det.
Voff ....

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

31 mars 2008 20:47

Vad bra Sacco, att du vilar ut nu, så du är på ditt allra bästa humör när vi kommer. Du är väl försiktig med oss säger Molle, ANNARS.... vet inte vad han menar riktigt.
Vi längtar redan
Nosisar från Molly & Moa

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

1 april 2008 09:51

Är du säker på att du inte är en tax? Såg rysligt likt ut iaf!!

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

1 april 2008 16:19

Surfade runt lite och hittade hit. Trevlig sida och vacker schäfer.
Mvh/Anna med vita herdehunden Tim

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Björkman - 9 april 2010 21:58

Nyss var det sportlovsledigt och helt plötsligt var det dags för påsklovsledighet. Ledighet innebär att det står en massa aktiviteter på schemat. Som idag tex då vi mötte upp Petra, Tjejen och Arrak på morgonen för en promenad tillsammans....

Av Elisabeth Björkman - 27 mars 2010 17:37

Vi får börja med att utse oss själva till årets sämsta bloggare i avseendet att hålla bloggen uppdaterad.  Det beror på att matte fick en tokidé att plocka ut guldkornen bland Kims bilder från resan, det är bara 12.000 bilder att gå igenom. Med trådl...

Av Elisabeth Björkman - 21 februari 2010 18:41

..nä, inte på oss, men på snöandet. Man ska ju inte gnälla, men måste det vara så djäkla kallt och varför måste det komma mer snö?? Hela tomten är full av snöhögar och smala gångar och det finns ingenstans att lagra all snö som skottas bort. Att prom...

Av Elisabeth Björkman - 14 februari 2010 10:59

Som vi nämnt tidigare så har matte aldrig provat långfärdsskidor tidigare i sitt drygt 40 åriga liv. Någon gång skall ju bli den första, så imorse vid 07.30 tiden plockade matte fram långfärdsskidorna som hon införskaffade på loppis för en 100-lapp f...

Av Elisabeth Björkman - 30 januari 2010 12:06

Dagen började med att matte chockartat tittade på termometern som visade 21 grader, plus inne och minus ute. Är det möjligen en ny istid på gång?? Hua, matte fick ingen störrre lust att gå på långpromenad med mig efter det. Nu spelar det ju inte någo...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards