Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Elisabeth Björkman - 17 maj 2008 20:50

Idag har det inte hänt så mycket. Matte har inte orkat göra ett vettigt handtag på hela dagen och legat i soffan eller suttit framför datorn hela dagen. Hon har läst en massa artiklar om "djur i vården", vilket resulterade i ett långt brev med rubriken "Psykiatrivården 2008 - en bakåtsträvande verksamhet?" som skall lämnas till beslutsfattarna i frågan om mitt dagis vara eller icke vara. Beslut fattas nästa torsdag den 22 maj.

På förmiddagen fick jag vara med husse på badudden där han hjälpte till att sätta upp tak över föreningens dansbana. Jag passade på att bada ocskå, det ni! Fick ett sånt där riktigt tokspel ni vet, när man inte vet vart man ska ta vägen utan bara studsar runt. Fram på kvällskvisten tog husse med mig på den vanliga turen runt sjön. Däremellan vilade ut i soffan när ingen såg, matte undrade om jag har börjat ta mig lite friheter.. 


Vadå?
Både matte ochTyson får ju sova i soffan, borde inte jag också få det då?

 


 Jag försökte med den vanliga taktiken, om jag inte tittar så syns jag inte..

 



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards