Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Elisabeth Björkman - 6 maj 2008 18:20

Idag har det inte hänt något speciellt.  Har lekt med min bästa kompis Nalle på dagis, annars har det varit en alldeles vanlig tisdag.
Igår kväll kom mattes bror och hans familj över och grattade husse.

Till min stora glädje var inte Zeb med (deras Hoffe), matte däremot tyckte att det var väldigt tråkigt. Dels för att hon tyckte att jag kunde ha behövt ett litet herrbesök av någon som jag har VÄLDIGT STOR respekt för, dels för att hon tycker att Zebban är så gullig och go.


Eftersom vi inte har några bilder från idag så letade matte fram bilder från när jag var 12 veckor och semestrade ute på Nåttarö i Stockholms skärgård.
Här är jag ute och går med den stora bjässen Louie som var en kul kompis. Förra året uppskattade han inte min närvaro riktigt lika mycket.


Jag kämpar och kämpar och kämpar..

 men jag får inte stopp på honom..


 Hur jag än försöker och sätter alla fyra tassarna i backen..

 


Han tyckte nog att jag var en liten fjärt..





Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards