Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Elisabeth Björkman - 14 januari 2009 20:47

Har glömt berätta...

Fick en förfrågan om att bli pappa, hade visst gjort ett väldigt gott intryck! Tjoho tyckte jag och började genast drömma mig bort.. undrar om hon är snygg??
Vad tror ni matte säger?? Hon säger NEJ!!

Nu är det ju så att jag har kronisk ögonkeratit, vilket inte syns i SKK´s register, så de som frågade visste inte om det och man ska ju inte avla på defekta gener. Vadå? Jag är väl perfekt!! Har ju inga defekter??

Attans också!!! Närmare det roliga än så här kommer jag nog aldrig!


 Hade ju varit kul! Men matte hade med all säkerhet köpt upp hela kullen så det var nog bra att det inte blev något! Men väldigt, väldigt roligt att vi fick frågan i allafall tyckte matte!




Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards