Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Elisabeth Björkman - 11 januari 2009 11:57

Idag har jag varit på promenad i storskogen. På väg därifrån träffade vi dessa små sötnosar.


Kan man lita på denna där?? Medge att den ser lite skräckinjagande ut! Hästar har världens lenaste, gosigaste mular sade matte och gullade med dem.


 Äh, det var ju inte så farligt. Du får väl en puss på den där lena mulen av mig! 



Igår åkte vi till klubben för att träna. Det känns att man har börjat jobba sade matte som kände sig oinspirerad och håglös. Ingen bra dag att träna på. När vi skulle träna "rutan" stod jag kvar och låtsades att jag inte fattade vad jag skulle göra. Matte skickade bollar igenom rutan för att jag över huvudtaget skulle röra mig framåt. Det här som gick så bra tidigare...


Vi lade ner träningen och busade på agilitybanan istället. Det är skoj!

Sedan tog vi en promenad på golfbanan och gömde lite bollar i skogen. Perfekt sade matte! För mycket snö för golfarna och för lite snö för skidåkarna. Annars brukar det vara fullt av antingen den ena eller andra aktiviteten. Trots det stötte vi på en skidåkare. Det fungerar visst att skida på frostigt gräs också:)


Här har jag fått lite godis utspritt på marken. Matte tyckte jag tog väldigt lång tid  på mig idag och undrade vad jag höll på med... Vadå? De där små runda, bruna pluttarna, var de inte till mig? Synd, fanns massor av dem:)






Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards