Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Elisabeth Björkman - 16 maj 2009 23:45

Här kommer som utlovat några bilder. Vi börjar med kaninjakten som vi var på. De STORA öronen vi skymtade bakom träden tillhörde denna skapelse.Cool eller hur?


Så lovade jag att presentera mina nya kompisar. Det här är Vazy och Aila, min nya dagmattes två hundar. Det skall bli jätteroligt att få följa med dem någon dag i veckan på deras äventyr. På måndag blir det premiär och matte hoppas att jag sköter mig ordentligt så jag inte är till besvär.  Vazy och Aila har en egen blogg där ni kan läsa mer om dem. Adressen dit är http://vazy-aila.blogspot.com/. Vi passar också på att säga grattis till Åsa och Vazy som tävlade LKI på SSBK i onsdags och var så duktiga att de fick hela 186 poäng! Jätteroligt!


Idag har jag och matte varit på långpromenad med Elin och Mirko (bilder kommer senare),  sedan fick jag följa med husse till farmor och så var vi ner till Nytorpsgärde och spelade boll. Ikväll har vi varit på grillkalas och imorgonbitti 07.30 ska vi träffa Petra, Tjejen och Arrak för att lägga spår och sedan träna lydnad på klubben. Måste bums i säng nu så vi orkar upp imorgon bitti.



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards