Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Elisabeth Björkman - 21 februari 2008 21:12

Vi gratulerar "kusin" Zeb som i helgen var på utställning i Danmark. Målet var att få med sig ett cert hem, men det gick betydligt bättre än så. Excellent, 1:a bhkl, Cert, CACIB, BIR och som grädde på moset kan han numera titulera sig även Dansk- och Nordisk utställningschampion. Vi säger voff, voff och grattis till alla fina priser (och undrar om herrn numera vill ha en röd matta utrullad på gårdsplanen:)  //Kram LIsa

Av Elisabeth Björkman - 21 februari 2008 18:13

I går var jag inne på Molles blogg och läste om den försvunna hunden Camilla. Idag när jag kom hem hade jag fått mail om samma hund. Jag läste nyss på Camillas hemsida att hon tyvärr har blivit överkörd av tåget. 

Mitt i den här sorgliga historien finns ändå något positivt. Vilket nätverk det finns bland oss hundägare. Camilla försvann i Västerljung utanför Trosa, själv bor jag i Stockholm, Molle i Dalarna och av en kommentar i Molles blogg förstod jag att efterlysningen har spritt sig även till Norge. En fantastiskt informationsspridning även om historien i just detta fall fick ett sorgligt slut.

Vi beklagar och sänder en tröstande tanke till Camillas matte med familj.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards