Alla inlägg den 2 december 2008

Av Elisabeth Björkman - 2 december 2008 21:24

Den här veckan har börjat bra! Igår fick jag en kvällspromenad tillsammans med Tjejen (och Arrak var ocskå med, men han är ju kille..). Ikväll fick vi jag en kvällspromenad med Extra. Som sagt, den här veckan har börjat mycket bra!


Några bilder på mig och mina söta tjejer från i somras (nu är det så mörkt så det är värdelöst att ha kameran med sig säger matte).


Mallgrodan Sacco:)


Extra..


Tjejen..


Visst är det härligt med sommarbilder!


En bild som Petra tog då vi var ute på en  kvällspromenad med Tjejen och Arrak förra veckan. Man ser ingenting, men den är lite rolig ändå. Om ni undrar så föreställer är den ena ljuskällan mattes pannlampa och de andra två är mina ögon som lyser i mörkret. Nästan som spöken:)




Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards