Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Elisabeth Björkman - 1 mars 2009 19:39

Sportlovet är slut och imorgon är det dags för matte att jobba igen. Vi har haft några härliga dagar och att veckan avslutas med sånt kanonväder som det har varit idag känns ju inte helt fel!


Solen gick upp tidigt och vi strax därefter. Kom ut hyfsat tidigt innan alla andra och det var bara jag, matte, gnistrande orört snötäcke och stilla tystnad ute. Så himla underbart!! Vad mer kan man begära??


Fick såklart busa av mig..


Sedan lade matte ett godisspår åt mig som jag fick ta mig runt på egen hand.

Efter en timmes promenad ser jag plötsligt någon bekant.. som ropar på mig... full fart iväg för att säga hej..


... till husse som kom med frukost (nåja fika för oss som varit igång en stund). Självklart fick jag smaka, mums!


Efter fikat fick jag följa med husse på en långpromenad. Vid det här laget var det fullt med folk ute på isen, men fortfarande lika vackert.

Men matte, varför ska inte du följa med??

Aha, någon måste köra hem bilen som husse hade kommit i. Ja, ja, det är väl ok med bara husse då.











Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards