Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Elisabeth Björkman - 4 juni 2008 23:19

Jag har under året fått en och annan pik för att jag är en badkruka...

Vill härmed bevisa motsatsen.. har nu bildbevis på att jag också kan!


 Det gäller att ta sats ordentligt..


så man kommer så nära pinnen som möjligt..


 Men hoppsan, vart tog jag vägen?
Matte kan intyga att jag överlevde djupdykningen.


Det var så roligt att jag gjorde det igen..


och igen.. tills jag var alldeles slutkörd..



Sedan var det skönt att mysa med husse i kvällssolen.




Av Elisabeth Björkman - 4 juni 2008 17:36

Vi säger grattis till Affe som fyller 1 år idag. Lite i förskott passar vi på att gratulera kullsyskonen Arrak, Athena och Nelson (Arko) som fyller 1 år imorgon.


Affepaffe som liten valp i Kims knä.


Nelson (Arko) och Arrak små busfrön


Athena sötnosen



 Sacco,  Arrak(?) och Athena



Nu ska jag gå ur med både husse och matte på långpromenad runt kvarnsjön. Kanske att jag får bada lite, vi får väl se...


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards