Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Elisabeth Björkman - 30 oktober 2008 18:23

Har gjort det killar i sin bästa ålder gör mest - träffat tjejer och tränat så klart.


En bild från gårdagens promenad. Här smyger jag..


..på en av mina nya tjejer,  Mira,  som jag träffade på promenaden. Hon hade redan hunnit leka av sig när vi träffades så hon var lite för trött för att leka tafatt.


Häromdagen var lilla Annie, som bor i torpet nu, och hälsade på hos oss. 
Matte tyckte hon var så gosig så hon ville låna henne en liten stund så hon kunde passa på att gosa lite med henne.


 Idag har jag träffat Athena som verkligen har legat i och tränat med sin matte. Jätteroligt att se hur duktiga de har blivit!


Efter träningen fick jag träffa Tjejen också. Arrak var också med och tränade och de har också blivit så duktiga!


Självklart har jag tränat också. Här spelar vi fotboll jag och matte.


 Då får jag upp lite tempo och det blir lite fart i lydnadsträningen.
Vi ska ju tävla igen på söndag..


Har några andra tjejer att berätta om också men inga bilder så det får vi ta vid ett annat tillfälle. Nu ska jag ut på promenad i regnet och sedan hotar matte med tortyrkammaren. Det spöregnar ute så då kommer jag ändå att vara genomblöt när jag kommer tillbaka.






Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards