Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Elisabeth Björkman - 19 oktober 2008 08:27

Igår sken solen och det var sånt där riktigt vacker höstväder när man vill vara ute hela dagen. Fick med mig både matte och husse samtidigt för en gångs skull. Vi hade en jättetrevlig promenad tillsammans.



Husse är som sirap på morgnarna säger matte. Vi trampade otåligt runt i hallen tills husse var färdig med sin frukost och hade fått på sig promenadkläderna.


Till slut kom vi i alla fall iväg. Klockan hade hunnit bli ganska mycket så jag hade massor av energi i kroppen som måste ut.

Började med lite flygande akrobatkonster..



Sedan fick jag springa efter bollar i backarna längs vägen..


 Här har vi kommit halvvägs på promenaden och beundrar den vackra utsikten.



 Matte tyckte att jag skulle vara vacker också,
men det hade jag ingen lust med så jag lipar..

 


Efter två timmars promenad hade jag ingen överskottsenergi längre.
Det var till och med skönt att få sätta sig ner några sekunder medan matte fotograferade mig och husse.

 



Av Elisabeth Björkman - 19 oktober 2008 08:06

Häromdagen kom matte hem med ett paket under armen. Kände så fort hon klev innanför dörren att det var något väldigt speciellt med det där paketet. Matte sade bestämt att det var hennes paket, det var saker hon hade beställt till sig. Men paketet luktade skog, hund och något annat också, kunde därför inte släppa iväg matte själv med paketet.


Jag hade väldigt bråttom med att hjälpa till att öppna det. Så bråttom att jag blev oförsiktig och något stack mig på nosen.
Blev sedan väldigt försiktig och gick i en cirkel runt paketet och funderade hur jag skulle göra. 

Kan man hypnotisera ut innehållet??

 


 Blev lite modig igen efter en stund..


Kolla - en svansknorr - till mig!!!
Det satt en lapp på påsen från avsändaren.. 


 TACK SIGGE!! Det smakade helt underbart!!



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards