Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Elisabeth Björkman - 21 juni 2009 23:08

Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar trots kylan och regnet. Själv tillbringade jag midsommarafton tillsammans med Smulan, en mycket trevlig beardedcollietjej. Vi busade runt i trädgården och jagade varandra trots regnet. Tyckte lite synd om Simba, terrierkillen som hon bor ihop med. Han fick tillbringa kvällen i sovrummet. Våra mattar tyckte inte att vi behövde umgås mer än på koppelpromenad tillsammans.  Klokt tänkt tycker jag, vi är inte så där jätteförtjusta i varandra. Tack till Fajsa och Miche för en trevlig kväll! Tyvärr hade inte matte någon kamera med sig så vi har inga bilder att visa.


Imorgon ska jag försöka hinna med att berätta vad jag har gjort idag. Kan säga att jag är tämligen trött av dagens alla intryck.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards