Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Elisabeth Björkman - 18 oktober 2009 17:37

Kan meddela att natten har varit lugn trots gårdagens currymåltid. Helgen har varit bra, igår var jag ute och spårade med matte och idag har jag varit i Paradiset med husse på förmiddagen. På eftermiddagen gick matte och jag på promenad ute på Farstanäset. Vet inte rikigt vad vi höll på med men vi lyckades spendera två timmar innan vi trött och nöjda kom hem igen.


Här är jag längst ut på Farstanäset.

  


Efter att ha fått mig en omgång i skidbacken så fick jag leta efter min boll på ängen.

  


Vi passerade en nästan nedbrunnen brasa som matte passade på att värma sig vid.

  


Som vanligt är matte faschinerad av höstens mäktiga färgspel..

  


Nu ska jag krypa upp i soffhörnet och ta det lugnt resten av kvällen. Till middag blir det rostas och klyftpotatis har jag hört. Ska hålla noga koll på om någon överger sin tallrik och behöver hjälp med disken eller så.. Matte säger att hon ska hålla stenkoll hon också, vet inte rikigt vad hon syftar på..


Imorgonkväll är det rallylydnad på gång igen, matte har fått i läxa att bygga en bana så det ska hon sätta sig och göra nu.


Ha en bra vecka allesammans!


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards