Direktlänk till inlägg 14 september 2008

Det är skönt med helg

Av Elisabeth Björkman - 14 september 2008 17:42

Konstaterar att matte har varit väldigt dålig med att fotografera på sista tiden. Bjuds bara på gamla bilder nu för tiden.. 


Tycker om helgerna, då händer det lite mer än i veckorna och det blir roligare promenader. I lördags morse var det strålande solsken och matte tog med mig på en långpromenad runt Kvarnsjön. Efter promenaden fick jag gå ett spår som matte hade lagt tidigt på morgonen. När jag kom hem var jag jättetrött. Tappade min boll på uppfarten och det var knappt att jag orkade gå och hämta den. Sov resten av dagen och fick en promenad över ängarna på kvällen.


I morse var det lika fint väder igen och vi mötte upp Elin med Mirko och Petra med Tjejen och Arrak för att gå 6 km slingan. Sedan fick jag vara med på Petras valpkurs där vi bl a tränade hundmöten och kontakt. Trött igen efter morgonens aktiviteter så resten av dagen har jag sovit. Nu ska jag precis ut på en promenad runt sjön med husse sedan är det nattinatti och en ny vecka på gång. Ser redan fram emot nästa helg, matte pratar om aktivitetspromenad på söndag. Det är alltid roligt, massor av hundar, roliga aktiviteter och fika. Håller tummarna för att det är fint väder även nästa helg.

Ha en trevlig vecka allesammans!!

 
 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

14 september 2008 22:15

Ååååå... vad du är stilig! Hälsa matte att det var en toppenbild på dig.
Vi saknar dig på veckorna. Men har ju lärt oss att du brukar dyka upp på helgerna.

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

14 september 2008 22:42

Låter som en kanonhelg! Vilket härligt ljus det var i bilden, verkligen jättefin!

http://timsevimse.blogg.se

 
Kasper

Kasper

15 september 2008 00:00

Vilken härlig och tröttsam dag du haft - jag har mest bara varit med matte på tomten - fast jag fick gå in när hon såg en orm! Själv stannade hon minsann kvar ute. Men sen åkte vi och badade. JAG badade, inte matte. Hon handlade. Fetaost och tomater och grädde och vindruvor och... GÄSP! :-)

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
camilla

camilla

15 september 2008 14:26

En klockren bild med ett fantastiskt vacket motiv ;-)
Härligt med helger synd att dom tar slut så fort bara....
kram!

http://www.bentleypojken.se

 
camilla igen

camilla igen

15 september 2008 19:05

Din matte är utmanad. Se min blogg ;-))

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

15 september 2008 19:38

gör väl inget om bilderna är gamla när dom är såååå snygga

 
Latte

Latte

16 september 2008 15:59

Hej Sacco! Nu var det ett litet tag sedan jag skrev en kommentar till dig, men jag är inne här och kollar varje dag, ska du veta:-) Jag vet ju att du har en hemsida som är jättefin, men vet du vad att jag också har en sedan lite mer än en månad tillbaka? Kolla in; www.123minsida.se/latteshundtips Förresten så har jag en utmaning till dig som väntar, så kolla in i bloggen, så får du se...

Kramizar!

//Latte

http://latte

 
Sigge

Sigge

16 september 2008 19:44

Du Sacco jag är allätare äter precis allt utom isbergssallad för det tycker jag är äckligt!
Nu har du chansen att tävla och vinna hos mej.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Gibson

Gibson

20 september 2008 20:54

Hej! Nu är jag tillbaka:-) Kika gärna in på min nya blogg! Kramis

http://gibson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth Björkman - 9 april 2010 21:58

Nyss var det sportlovsledigt och helt plötsligt var det dags för påsklovsledighet. Ledighet innebär att det står en massa aktiviteter på schemat. Som idag tex då vi mötte upp Petra, Tjejen och Arrak på morgonen för en promenad tillsammans....

Av Elisabeth Björkman - 27 mars 2010 17:37

Vi får börja med att utse oss själva till årets sämsta bloggare i avseendet att hålla bloggen uppdaterad.  Det beror på att matte fick en tokidé att plocka ut guldkornen bland Kims bilder från resan, det är bara 12.000 bilder att gå igenom. Med trådl...

Av Elisabeth Björkman - 21 februari 2010 18:41

..nä, inte på oss, men på snöandet. Man ska ju inte gnälla, men måste det vara så djäkla kallt och varför måste det komma mer snö?? Hela tomten är full av snöhögar och smala gångar och det finns ingenstans att lagra all snö som skottas bort. Att prom...

Av Elisabeth Björkman - 14 februari 2010 10:59

Som vi nämnt tidigare så har matte aldrig provat långfärdsskidor tidigare i sitt drygt 40 åriga liv. Någon gång skall ju bli den första, så imorse vid 07.30 tiden plockade matte fram långfärdsskidorna som hon införskaffade på loppis för en 100-lapp f...

Av Elisabeth Björkman - 30 januari 2010 12:06

Dagen började med att matte chockartat tittade på termometern som visade 21 grader, plus inne och minus ute. Är det möjligen en ny istid på gång?? Hua, matte fick ingen störrre lust att gå på långpromenad med mig efter det. Nu spelar det ju inte någo...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards