Alla inlägg under januari 2008

Av Elisabeth Björkman - 3 januari 2008 21:11

När kameran ändå var framme passade jag på att ta lite bilder på Petra, Tjejen och Arrak också. Arrak har troligen en muskelbristning eller något och måste ta det lugnt, men Tjejen och Sacco fick busa lite på ängarna sedan. Tyvärr hade det hunnit börja skymma, batterierna var slut och mina fingrar iskalla så det blev inte några bilder på Sacco och Tjejen denna gång.

Av Elisabeth Björkman - 3 januari 2008 20:48

I november fick Athena ett eget hem hos Camilla i Solna. Vi träffade Camilla och Athena på klubben i Ågesta idag och passade på att ta några bilder. Visst har hon blivit fin! De ser ut att trivas i hop och vi önskar båda lycka till i framtiden!

Av Elisabeth Björkman - 3 januari 2008 20:38

Zebban med familj var förbi och hälsade på både i mellandagarna och på nyårsafton (till Saccos stora förtjusning:) ) Zebban verkade dock tycka det var jobbigt att åka bort att döma av hans min på bilden.. eller så beror minen på att matte skällde lite på honom när han i sin iver svängde runt lite med svansen och hade oturen att pricka julgranen så den välte och det blev lite julgranskulekross. Man kan ju inte begära att man skall vara både stilig och smidig! Nåja inget ont utan något gott med sig. Det blev några kulor färre att plocka ner i kartongerna sedan..  Vi ser fram emot fler besök av käre Zeb och Co.

Av Elisabeth Björkman - 3 januari 2008 20:24

Vill passa på att visa tasshanddukar som jag tycker är jättefina. De går att beställa med namn om man vill, personligt och trevligt att ge bort eller så gör man som jag och ger sig själv en julklapp:)

De finns att beställa hos Classiccraft som drivs av två trevliga tjejer som heter Hanna och Annika.  E-postadress http://brodeributiken.ebutiken.nu/

Det finns lite olika färger och varianter att beställa.

Av Elisabeth Björkman - 3 januari 2008 20:15

Sacco med familj önskar God Jul och Gott Nytt År! Om än något sent.

Det var länge sedan jag bloggade senast men nu är jag förhoppningsvis på "G" igen. Måste vara höstdepression... Nu har man varit ledig och kopplat av några dagar och det blir det ljusare för var dag. Livet känns genast lite lättare. Snö har det kommit i dag också då känns det ännu bättre! I morse var Sacco och jag ute och kastade snöboll och hade kul i snön.

Nyårssmällarna tyckte inte Sacco var någon höjdare i år. Förra året reagerade han inte alls och han var inte skotträdd på MH testet heller men årets fyrverkerier gjorde honom dock lite orolig.

Av Elisabeth Björkman - 2 januari 2008 20:58

För någon månad sedan invigde vi vårt bubbelbadkar. Har man som jag aldrig badat skumbad i ett bubbelbadkar tidigare kanske man inte tänker sig för och doserar skummängden som vanligt vilket jag gjorde åt Tobias när jag föreslog att han självklart skulle ha "lite" skum i sitt bad.  Efter någon minut hör jag ett förtvivlat rop... och där någonstans i skummet ser man ju faktiskt att det finns någon:) Det var skum långt ut på golvet och en bra bit upp på väggarna.. Hädanefter tar vi det lite lugnt med skumdoseringen:)

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards