Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Elisabeth Björkman - 14 maj 2007 20:59

Träningen har de sista gångerna gått lite bättre igen efter en låång period av baksteg. Jag fick helt plötsligt massor med energi och mod och slog på stort och anmälde oss till två tävlingar i lydnadsklass 1. En i Tyresö i juni och en här i Ågesta i augusti. När modet ändå var på topp passade jag på att anmäla oss till två apelltävlingar, spår,  också. Båda på Ågesta i september. September är ju lååångt bort och det finns massssor av tid att träna under semestern..  När jag ändå var i full fart med anmälandet anmälde jag Sacco till MH den 9:e septermber, också på Ågesta. Det skall bli jättespännande. Ja, nu har jag några mål att jobba mot så det är bara att sätta igång.

Optimistisk matte

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Fick adressen av husse eller matte
 Fick adressen från en bekant till husse eller matte
 Via en länk på en annan blogg
 Sökte efter något på nätet och hamnade här
 Ren slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards